onsdag, april 19, 2006

Hur blir man av med skägg?













Slutspelsskägg tänker kanske vissa? Nä, det är av ren lathet som skägget har fått växa fritt den senaste veckan. Frågan är dock hur man gör för att bli av med det? Det är omöjligt för min gamla Philishave Tracer att få bort det. Eller visst, det går, men den är så pass trög och seg att det gör ont. Jag avstår nog därmed hellre.

Måste man köpa en trimmer? Det kanske går att vaxa bort det? Nåja, det får vara tills vidare…

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kan få låna min trimmer om du vill? Men efter att nibe lånade den och rakade bort sitt vikingahår så har batteriet aldrig varit sig likt...

20 april, 2006 02:45  
Anonymous Anonym said...

Fan den sämsta trimmer jag sett! Sköna trumningar här nu iaf... Keep it up! Känns som man sitter i K-G:s soffa vid 03-tiden en regnig tisdag och det delas ut smällar till höger och vänster. Dyllan som vanligt fegast och smutsigast (slashing-kungen)...

20 april, 2006 19:17  
Blogger Dyll said...

Haha, ja vi får återskapa den stämningen på virtuell väg. Det här torde väl vara ett steg i rätt riktning?

Jag katsar alltid hanskarna och konfronterar individerna framifrån. Man är ju inte som Pelle. Hur många överall bakifrån har han i dörren utanför köket?

22 april, 2006 00:17  
Anonymous Anonym said...

eller så vaxar du av det , jag vaxade bort skägget nyss håller i 2 vecker

01 december, 2006 03:37  

Skicka en kommentar

<< Home