tisdag, januari 16, 2007

Nicke vill ha "Lill-Babs"







Gillar Nicke den 69-årige Lill-Babs? Ja, i alla fall om man lyssnat till de historier som florerat i området. Han skall tydligen ha förklarat hur han gärna skulle hoppa i säng med Lill-Babs, om tillfället gavs. Tydligen så är hon ”riktigt fräsch och välbevarad”.

Det hela lät ju högst osannolikt, men när jag konfronterar honom med ryktet så bekräftar han det:
- Det är sant, skulle du kunna motstå det där heta energiknippet?

Ja, Nicke, det skulle jag kunna!

Vår GILF-hunter Nicke vill ha Lill-Babs och Sanna gillar män (läs: gaggiga gamla gubbar) som Lasse Berghagen och Arne Hegerfors, det är onekligen någonting som inte står rätt till hos syskonen...

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har alltid tyckt att Nicke varit kräsen vad gäller brudar. När jag sett en naturlig skönhet och frågat Nicke vad han ger henne för "betyg" får jag allt som oftast något mellan 1 och 3 (på en tiogradig skala) som svar. Väldigt sällan, eller aldrig får man en siffra över 5. Så när vi satt där på fiket och Nicke förklarade sin kärlek för Lil-Babs föll bitarna på plats. Jag som alltid trott att Nicke tände på fotomodeler med implantat och annat hockus pockus visade sig i själva verket ta det här med naturlig skönhet ett steg längre; han tänder tydligen på tjejer (läs: tanter) som redan börjat förmultnat... Förklarar också varför han har en hel hylla hemma med inspelade VHS-band av "Pantertanter"-avsnitt.

17 januari, 2007 06:36  
Blogger London said...

Haha du kan ju inte jämföra han med gamle Arne, skulle ju kunna vara hans pappa! Nästan i alla fall..

17 januari, 2007 11:03  
Anonymous Anonym said...

Det är väl inte så konstigt att han vill ha Lill-Babs. Maken till sexig kvinna har väl inte funnits i Sverige! Och även om hon nu är 69 så sitter mycket av den sexiga utstrålningen kvar i henne.

Hon är väl kanske inte längre så fräsch (om hon är osminkad)men lär vara välbevarad i kroppen. Hon har hoppat ner i många sängar så jag tror inte att Nicke skall ge upp hoppet.

23 mars, 2007 12:18  

Skicka en kommentar

<< Home