torsdag, april 20, 2006

Hur blir man av med Larsa?


Tidigare undrade jag hur man blev av med skägg. Nu till en mer allvarlig fråga; Hur blir man av med Larsa?

Slutspelsdrägg tänker kanske vissa? Nä, det är av ren lathet som Larsa har fått härja fritt den senaste veckan. Frågan är dock hur man gör för att bli av med honom? Det är omöjligt för mig att få bort honom. Eller visst, det går, men han är så pass trög och seg att det är svårt. Jag avstår nog därmed hellre.

Måste man leja en hitman? Han kanske går att svälta bort? Nåja, han får vara tills vidare…

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hehe, snyggt.

Mitt bästa minne av Larsa är nog när vi hade lagfest på Club Ola och Larsa sa hej till Urkel på Olas toa.

20 april, 2006 17:44  
Blogger Dyll said...

Haha, ja Stollen, Larsa (eller slaska som han kallas) är en legend. Det roligaste hos Ola var väl att han skyllde på någon annan?

20 april, 2006 17:46  
Anonymous Anonym said...

Det intressanta är att Herr Urkel bestod av flertalet kinesiska dadlar. Jag å min sida hade levt på enbart svensk husmanskost i över två veckor, närmare bestämt under 16 dar. Vi får sätta Scotland Yard på det här... :-)

20 april, 2006 18:41  
Anonymous Anonym said...

vad är detta då? När får man höra om den här psykotrummningen?

20 april, 2006 20:28  
Blogger Dyll said...

Det var bara en av Larsas vanliga "Slaskor", som han i vanlig ordning försökte skylla på någon annan. Inget direkt nytt, med andra ord.

22 april, 2006 00:18  
Anonymous Anonym said...

Slaska är en skam för hela Hitler Jugend... Man hör dessutom att han är av slaviskt ursprung, ex. Slaska kommer av Slska!

22 april, 2006 01:21  

Skicka en kommentar

<< Home